Kennismaken met Ontwikkelingsvoorsprong Waddinxveen

21 januari 2019 - 20:00 - 21:30

Tijdens deze kennismaking met ontwikkelingsvoorsprong staan we stil bij de signalen en uitdagingen van jonge kinderen bij een (vermoeden van) ontwikkelingsvoorsprong.
De workshop is voor ouders, gastouders en pedagogisch medewerkers; iedereen die meer wil weten over ontwikkelingsvoorsprong bij jonge kinderen en wil helpen deze kinderen vroeg te signaleren.
Aanmelden of meer informatie kan via mirjam@cleverbee.nl
Kosten bedragen €10 per persoon (aanmelden met 2, dan zijn de kosten €15)

21 januari 2019

Kinderopvang Waddinxveen