Gelderland / Puzzelen tot het past

17 april 2019 - 19:30 - 21:30

€45

Onze talentvolle buitenbeentjes zijn eigenzinnig, gedreven, fantasievol en zoveel meer. Dat past niet automatisch bij het onderwijs. Onze kinderen en jongeren kunnen veel schade oplopen als hierop niet op tijd wordt gestuurd. Scholen willen over het algemeen graag helpen, maar kennen niet altijd de wegen, wetgeving en alle mogelijkheden die we gezamenlijk tot onze beschikking hebben. Als ouders kunnen we daarom een belangrijke rol vervullen in het zorgen voor passend onderwijs, samen met de school. Sterker nog, dat is onze verantwoordelijkheid als ouder! Maar hoe doe je dat? En hoe kun je daar op tijd mee beginnen? In drie avonden behandelen we veel aspecten van deze puzzel. Want uiteindelijk wil je één ding: dat je kind zich kan ontwikkelen.

Meer info vind je hier: PUZZELEN TOT HET PAST- ouders

Incl. hand-out, koffie en thee. Maximaal 8 personen. € 45 per persoon.

Opgeven doe je door een mailtje te sturen naar hetteke@stichtinginval.nl

17 april 2019
€45