Gelderland – Peergroep -Sociale contacten vergroten

12 mei 2022 - 19:00 - 21:00

€15
Peercontact voor jonge VO scholieren
Gelijkgestemden ontmoeten valt als hb-er niet altijd mee. Voor het ontwikkelen van een fijn zelfbeeld is het echter wel erg helpend peers te ontmoeten. Vanuit mijn praktijk zou ik hier graag een plek willen bieden waar jonge (hoog)begaafde pubers elkaar kunnen ontmoeten. Om te kijken of er daadwerkelijk behoefte aan is zou ik graag een pilotavond voor het stimuleren van sociaal contact onder hoogbegaafde pubers organiseren.
De insteek
Het sociale contact tussen jonge (hoog)begaafde pubers (onderbouw VO) stimuleren.
Een veilige plek te creëren waar peers elkaar kunnen ontmoeten en er mooie vriendschappen kunnen ontstaan
De eerste avond zal er gestart worden met het spelen van een spel om op deze wijze op een laagdrempelige manier in contact met elkaar te komen. Het idee is om 1x per maand zo’n avond te organiseren of wanneer er meer behoefte is dan zou dit vaker plaats kunnen vinden. De jongeren mogen ook zelf met ideeën komen om een invulling te geven aan de avonden.
Concreet:
– Een peeravond met als doel sociaal contact op te bouwen met peergenoten
– Leeftijd: onderbouw VO
– Locatie: Noordeinde 2 in Huissen
– Tijd: 19.00 – 21.00
– Kosten: € 15,- per avond
Eerste avond: donderdagavond 12 mei 2022 is er van 19.00 – 21.00
Mocht een donderdagavond of de geplande avond niet lukken maar is er wel interesse in een peergroep, laat het dan alsjeblieft weten. Twijfel je of dit mogelijk passend is voor jouw kind? Neem dan ook gerust contact op.
Aanmelden kan hier

12 mei 2022