Gelderland / Oudercursus (U)HB kids en jongeren

31 maart 2020 - 19:30 - 21:30

€25,

De cursus wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,2!

Met elkaar ontdekken hoe jouw getalenteerde buitenbeentje net zo anders is als die anderen. In beslotenheid en vertrouwen praten over wat er voor je werkt, waar je nog aan twijfelt, hoe anderen betrokken zijn bij de ontwikkeling van je kind (school bijvoorbeeld) en hoe je daar richting aan kunt geven. We kunnen afsluiten met een avond waarin we de opbrengst delen met de kids, maar dat mag de groep beslissen.

17 maart Avond 1: wie is je kind: vertel over je kind, wat is ‘typisch’ hoogbegaafd, wat is de diversiteit van hb kids, wat willen hb kids, wat vragen ze van je als opvoeder.

31 maart Avond 2: hoe ontwikkelt je kind zich en welke rol heeft school hierin. Welke mogelijkheden heb je als ouder om de ontwikkeling van je kind te begeleiden. Hoe geef je het contact met school vorm zodat jullie als partners kunnen samenwerken?

14 april Avond 3: wat is je ontwikkelplan voor je kind? Wat heb je nodig van anderen? Welke gesprekken voer je met wie daarover?

Vorm: kleine groep (max. 8 mensen)

Inhoud: kennis over hb (ook zijnsluik), mediërend leren, geweldloze communicatie, leerkuil, wetgeving, positive parenting, etc.

Kosten: € 25 voor de eerste ouder/verzorger van een kind.

Komen jullie samen uit één gezin, dan betaal je samen € 45 .

Geef je op door te mailen naar hetteke@stichtinginval.nl

31 maart 2020
€25,