Gelderland / Spellenmiddag met workshop Zentangles

2 juni 2019 - 14:00 - 17:00

2 juni 2019 wordt er weer door Pharos Nijmegen de 6-wekelijkse inloopmiddag met peercontact voor ouders en kinderen georganiseerd. Er is weer volop gelegenheid om samen te ravotten op het schoolplein, spellen te spelen en te bouwen met onze constructiematerialen. Daarnaast zijn er ook weer thema-activiteiten voor zowel de kinderen als de ouders.

Dit keer wordt er een workshop in het teken van ontspanning gegeven. Er wordt in ieder geval aan de slag gegaan met Zentangles, en wellicht komt er ook een workshop kinderjoga .
Inschrijven kan door een mail te sturen aan nijmegen@pharosnl.nl o.v.v. naam, aantal volwassenen en aantal kinderen, en eventueel lidmaatschapsnummer.

Leeftijd: van 0 – 14 jaar
Plaats: Campus Grave West