Gelderland / Escape room maken

20 juni 2020 - 13:30 - 16:00

€7,50

In het voorjaar maken ze bij INVAL een escape-room met getalenteerde buitenbeentjes. Dat doen ze op de INVAL methode: de kids krijgen alle ruimte om zelf hun ideeën te realiseren. Er is ruimte om gewoon te spelen of een spelletje te doen. Ze zorgen ervoor dat alle gemaakte puzzels aan elkaar worden gelinked, zodat de escaperoom ontstaat.

Getalenteerde buitenbeentjes zijn (hoog)begaafde kids die zich niet thuisvoelen in het onderwijs. INVAL! organiseert activiteiten voor deze groep, zodat ze af en toe met ontwikkelingsgelijken kunnen spelen en werken. De activiteiten worden geleid door hoogbegaafde jongeren en volwassenen.

Je kunt meedoen met het maken van de escaperoom op:

– 20 juni
– 4 juli

De buitenbeentjes kunnen per keer kiezen of ze komen (je hoeft niet de hele serie te doen).

Opgeven door te mailen naar hetteke@stichtinginval.nl

INVAL
Harterinkdijk 10