Zuid Holland / Game iQlub+ Dungeons & Dragons

2 juni 2019 - 13:00 - 16:30

Gratis

In deze Game iQlub+ staat het tafelspel Dungeons & Dragons centraal. Dit is, net als Warhammer, een fantasiespel dat wordt gespeeld als een interactief verhaal; Een (zelfverzonnen) verhaal en de spelers maken de keuzes. Het is eigenlijk meer dan een verhaal, het is een hele wereld die wordt neergezet door en voor de spelers. Door middel van rollenspel verplaats jij jezelf in een (zelf)gemaakt karakter. Of je nou een Human Fighter, een Halfing Rogue of een High Elf Wizard wilt zijn, het kan allemaal in de wereld van Dungeon & Dragons. Het leukste aan het spel zijn de plottwists in de verhaallijnen en dan kijken hoe de spelers erop reageren. Of als spelers out of the box denken en je je moet aanpassen op de gebeurtenissen. Alles is mogelijk en de enige beperking is je eigen fantasie!

Net als in het spel Warhammer kunnen sommige figuren voor jongere kinderen niet geschikt zijn. Dit kun je als ouder zelf het beste inschatten en/of bespreek het met je kind(eren).

Deelname is gratis. Wel vooraf hier aanmelden!

Game iQlub+ is een samenwerking tussen stichting iQ+ en René Cards, Games & Collectibles.

2 juni 2019
Gratis