Friesland / Ouderbijeenkomst HB

21 oktober 2019 - 19:30 - 21:30

Voor wie?
De ouderbijeenkomsten zijn bedoeld voor ouders van (uitzonderlijk/hoog)begaafde prikkelgevoelige kinderen en jongeren die niet of nauwelijks in staat zijn om onderwijs op school te volgen.

Een zorgintensief kind
Als een kind of jongere niet goed in staat is om onderwijs op school te volgen, krijg je als ouder flink wat op je bordje. Naast ouder word je ook hulpverlener.

Hoe ga je om met deze rol?
Hoe blijf je in balans?
Wat betekent dit voor de andere gezinsleden?

De ouderbijeenkomsten
Tijdens elke bijeenkomst staat één thema centraal. Bv. passend onderwijs, overexcitabilities (Dabrowski) en misdiagnose. Ouders kunnen zelf thema’s aandragen. Daarnaast is er ruimte om in te gaan op vragen en ervaringen te delen.

Data: 24-6, 26-08, 23-09, 21-10, 25-11.
Tijd: 19.30-21.30
Kosten: € 25,- in totaal, vooraf te betalen.
Locatie: Pallasweg 10 in Leeuwarden
Hier aanmelden!