Flevoland – Ouder-meet

9 maart 2023 - 19:30 - 21:30

Ouder-meet in Almere

Laagdrempelig om in contact te komen met andere ouders om ervaringen te delen, want wat kan het soms uitdagend, ingewikkeld en geweldig zijn.

Blijwijs is aanwezig voor het beantwoorden van je vragen.

Wij organiseren een avond voor ouders van meer en hoogbegaafde kinderen,

Tijdens deze avond kun je onder het genot van een drankje en een hapje kennis maken met andere ouders, ervaringen wisselen en natuurlijk zal Blijwijs aanwezig zijn voor het beantwoorden van vragen en het geven van advies.

Heb jij ook zin in de ouder-meet, meld je dan hier aan

9 maart 2023
, , ,