Flevoland / Koffieochtend Hoogbegaafd kind. En dan?

19 juni 2019 - 10:00 - 12:00

Gratis

Ontmoet andere ouders van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en leer van elkaar.

Vermoed jij een ontwikkelingsvoorsprong of hoogbegaafdheid bij je kind? Of weet je het al zeker? Is je kind hooggevoelig en slim? Stelt het je constant vragen, waar je zelf soms het antwoord niet op weet? Laat je kind op school totaal ander gedrag zien dan thuis? Geeft je kind aan school saai te vinden? Of vertoont je kind flink dwars gedrag? Je denkt als snel dat je de enige ouder bent die hier tegenaan loopt. Geloof het of niet: in de Noordoostpolder hebben meer ouders dezelfde zoektocht. Ben jij ook op zoek naar een luisterend oor of steun van andere ouders? Hoog tijd dat je andere ouders leert kennen en van elkaar gaan leren.
Ouders&Coo Hoogbegaafd kind. En dan? regelt de bijeenkomsten. De ouders ondersteunen elkaar.

Ouders van een (vermoedelijk) hoogbegaafd kind voelen zich vaak:

– Onbegrepen
– Gezien als opschepper
– Alleen staan
– Zoekend
– Van het kastje naar de muur gestuurd

19 juni 2019
Gratis