Drenthe / iQProgrammerclub mini

7 maart 2020 - 10:00 - 11:45

Elke 2 à 3 weken gezellig programmeren

Regelmatig komt er een groep (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen in Meppel bij elkaar om samen te (leren) programmeren.

Onder begeleiding kunnen kinderen:

• zelfstandig programmeren
  • elkaar helpen
  • nieuwe programmeertalen leren/ontdekken
  • programmeren met robotica en elektronica
  • plezier hebben
  • fouten maken

Programmeerclub Mini is voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong van 5 t/m 7 jaar. Samen met ontwikkelingsgelijken gaan deze kinderen spelenderwijs kennismaken met robots en programmeren.
De Programmeerclub Mini is op:

• zaterdag 7 maart 2020
  • zondag 17 mei 2020

De Programmeerclub Mini kost € 18,- per keer (betaling per pin). Hiervoor mag ook via bovenstaande link een strippenkaart aangeschaft worden, dan kost de Programmeerclub Mini € 16,- per keer.

7 maart 2020
,