Utrecht – WIE IS DE MOL ?

5 maart 2022 - 11:00 - 15:15

Twee leuke activiteiten voor de voorjaarsvakantie in de duinen van Soest.
Wie is de mol? (voor kinderen tussen 8 en 14 jaar) op zaterdag 5 maart
Wie is de mol?’
Een middag vol spanning en plezier. Samen met gelijkgestemden spelen we dit gave spel in de bossen en duinen van Soest.
Durf jij deze uitdaging aan?
We spelen dit spel zonder executierondes, dus iedereen blijft in het spel. De speluitleg ontvangen de kinderen na inschrijving, dus als ze het programma nog niet kennen is dat geen probleem. We hebben dit spel zelf ontwikkeld en passend gemaakt voor deze doelgroep.
We zijn met twee ervaren coaches en zullen de kinderen gedurende het spel begeleiden en helpen waar nodig.
🌱 Wie: Alle kinderen tussen 8 en 14 jaar
🌱 Waar: Bij de ingang van de Korte Duinen op de Soesterbergsestraat 133 in Soest.
🌱 Hoe laat: van 11.00 uur tot 15.15 uur. Kinderen nemen hun eigen lunchpakketje en drinken mee, ze krijgen tussendoor limonade en iets lekkers van ons.
🌱 Prijs: 25 euro voor de hele dag
aanmelden kan via info@praktijkbuitengewoon.com