Annette Broer

Even Voorstellen

Mijn naam is Annette Broer. Ik 38 jaar en woon in ’s Gravenzande samen met mijn man Paul en onze drie zoons. Ik heb een onderwijsachtergrond, na de HAVO ben ik PABO gaan doen, waarna ik 17 jaar als docent Nederlands heb gewerkt in het speciaal voortgezet onderwijs. Na al die jaren ben ik op zoek gegaan een nieuwe uitdaging. Er kwamen toen twee dingen samen: mijn nieuwe baan als internbegeleider op een speciaal basisonderwijsschool en mijn functie als secretaris bij stichting iQ+. Toen Sima mij benaderde om ietsvoor de stichting te gaan betekenen, werd ik direct enthousiast. Met onze oudste zoon hadden we te zijner tijd al een behoorlijk traject belopen op de basisschool, dus meedenken en meehelpen om het pad voor het hoogbegaafde kind te banen leek mij een super leuke uitdaging!

Inmiddels ben ik iets meer dan een jaar betrokken bij stichting iQ+. Buiten mijn bestuursfunctie als secretaris zijn mijn werkzaamheden heerlijk gevarieerd: flyers ontwerpen, kindercolleges organiseren, oudergesprekken voeren, een symposium organiseren, iQafe+ en sinds kort ben ik bezig met het in kaart brengen van Rotterdam. Ik vind het erg leuk om op deze manier mijn steentje bij te kunnen dragen aan deze mooie stichting!