Beursvloer Barendrecht

Met het plan om de activiteiten van stichting iQ+ uit te breiden naar de omgeving van Barendrecht, hebben we een eerste mooie stap gezet om hier een feit van te maken. We zijn dan ook op donderdag 7 maart aanwezig geweest bij de Beursvloer, georganiseerd door de Barendrechtse Uitdaging. Bij dit mooie initiatief zijn verrassende ervaringen en leuke lokale contacten ontstaan. Verschillende mooie matches zijn gemaakt en hierbij is onze stichting uiteraard ook onder de aandacht gekomen bij ondernemers en organisaties met wie in de toekomst vast nog nieuwe matches mee gemaakt gaan worden! Als startende stichting blijven we nog lang op zoek naar mooie samenwerkingen. De eerste keer beursvloer voor onze tak in Barendrecht en omgeving was dan ook direct een heel geslaagde!!

Laat een Reactie achter